Sep 20, 2011

Companie mare : "E proastă măi!"

Oamenii din ziua de azi încă continuă să mă surprindă într-un mod (ne)plăcut.
Aplic pentru un post oarecare, la o companie mare...
Azi mă prezint la interviu pregătită să fiu supusă unor interogatorii interminabile. M-am înşelat.

Doamna sau domnişoara care m-a întâmpinat se uită lung la mine, mă scanează şi nu ştie să spună "Bună ziua" înapoi. Îi spun că am venit pentru interviu. După o tăcere deplină îmi spune să iau loc. 

Între timp îi sună telefonul, ascultă persoana de la capătul celălalt ca mai apoi să ţipe "E proastă măi! Îţi zic eu că e proastă, că şi ieri am avut probleme cu ea. Nu ştie."
În momentul ală îmi venea să ies pe uşă şi să fug cât mai departe. 
Am rămas din bun simţ ca să zic aşa.

Mult aşteptatul interviu au fost de fapt 3 întrebări simple, întrebări care nu erau erau necesare dacă mi-ar fi citit CV-ul (by the way, nu avea CV-ul meu ca să se uite peste el). Mi-a cerut să mă descriu, pe urmă mi-a dat să completez un "mini interviu" (cuvintele ei) de 6 întrebări (întrebări care se repetau).

Ce să mai zic de faptul că m-a întrebat de 3 ori care e numele meu, iar "EA" nu s-a prezentat nici măcar o dată.

Companie mare, cu oameni serioşi care au respect pentru oameni.

P.S. Sper să piardă numărul meu de telefon.

No comments: