Sep 14, 2011

C&I (CDI) transport rapid şi periculos

Rapid şi sigur! Profesionalism, respectarea orele de plecare/sosire. Şoferi şi dispeceri cu bun simţ. 
DA. Asta îmi doresc atunci când aplez la C&I, dar pot să aştept mult şi bine.

Dacă călătoreşti cu ei să te aştepţi la multe surprize şi adrenalină.
Ce  pot să zic de bunul simţ al şoferilor care se uită urât la tine când văd că ai bagaje şi te trimit "politicos" să le pui în "spate la bagaje" că nu ai voie cu  ele înăuntru. 
Trebuie să mergi cu cel puţin 30 de min. înainte de ora de plecare ca să prinzi un loc. De rezervare nici nu mai vorbesc. Degeaba ai rezervare, dacă vine clientul fidel cu 1 min. înainte să plece maxi-taxi, fie stai în picioare fie te dau jos. A era să uit! Prima dată urcă clienţii cu rezervare : Andrei, Sorin, Maria, Vasile, Ion. Tu o să stai ca prostul/proasta să vină ăia, abia după poţi să urci, asta dacă te lasă "domnişoara" care se ocupă cu rezervările.
Client fidel: rude, prieteni, cunosţiinţe, sau orice tipă cu decolteu şi fustă mini. Preţul biletului pentru clienţii fideli variază între 0-10 Ron.

Cum poţi avea statut de clientă fidelă a companiei C&I: 
  • să îi oferi ceva şoferului, ceva de care are neapărat nevoie
  • să îi laşi numărul tău de telefon
  • să îl laşi să te pipăie 
  • să îi spui că ai ceva probleme acuma cu banii, dar promiţi să te revanşezi data viitoare
  • să ieşi cu el la o cafea 
  • să îi oferi servicii 
  • să îl suni din când în când să vezi ce mai face 
  • să îi zici cât de bine arată
  • să îi dai dreptate când îţi vorbeşte de lipsa de respect a pasagaerilor, faţă de el
Vrei să profiţi de reducerea de student? Te poţi bucura de ea doar dacă, tu, ca femeie, poţi fi considerată bună. E de ajuns un zâmbet şi puţin flirt.


No comments: